Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

FE Launches New Exciting SPack!

Hanya terhad! 1 Tahun Strategi Pertumbuhan Tinggi Dan Pendapatan Tinggi! Berakhir April 2012!

Masa Terhad - Strategi 1 Tahun Untuk Pendapatan Tinggi! (Tamat Pada April 2012)

FusionExcel adalah gembira untuk melancarkan satu lagi Peluang Baru Yang Menarik, Pakej-S (Pakej Pembekal), yang menawarkan Pemimpin FusionExcel Perkembangan Yang Tinggi dan peluang menjana wang yang BESAR!

Bayangkan kemampuan untuk mendapatkan Bonus Kepimpinan Percuma hanya dengan membeli produk-produk Sains Kuantum FusionExcel! Selain itu, bayangkan jika seorang Pemimpin FusionExcel mampu untuk mengambil satu rangkaian orang-orang bawahan baru yang ingin mendapatkan Bonus Kepimpinan Percuma, tetapi tiada masa untuk membina rangkaian-rangkaian yang luas. Satu pasaran yang baru telah dibuka kepada Pemimpin FusionExcel, sebuah pasaran yang BESAR!

-
Ahli FusionExcel kini boleh mendapatkan Bonus Kepimpinan Percuma!
-
Pemimpin FusionExcel Baru kini boleh mendapatkan 15 langkah Bonus Perkembangan Perniagaan setiap hari (bertambah dari 10 langkah!)
-
Pemimpin FusionExcel kini boleh memasarkan kepada pelanggan-pelanggan yang berminat terhadap Bonus Kepimpinan Percuma!

Dengan Pakej-S, Ahli baru mampu MENGESAN perniagaan FusionExcel baru mereka DENGAN CEPAT dengan menjadi PENJAMIN Bonus Kepimpinan Percuma pada akaun mereka, sebaik sahaja mereka disahkan secara peribadi tajaan langsung bernilai 1800 PVs daripada jualan baru yang terkumpul. Akaun Pakej-S yang berkelayakan boleh mendapatkan Bonus Kepimpinan Percuma SETIAP BULAN (sehingga mencapai nilai maksimum Bonus Kepimpinan sebanyak USD 5000)! FusionExcel menyediakan satu peningkatan yang tinggi membantu Ahli-ahli baru untuk bermula mendapat pendapatan DENGAN SEGERA! Ini adalah Sokongan Pemasaran bagi Ahli-ahli Baru.

Bagi Pemimpin FusionExcel yang baru, ini merupakan satu peluang istimewa untuk memulakan perniagaan baru anda dengan potensi perolehan maksimum yang LEBIH TINGGI daripada sebelum ini! Pemimpin-pemimpin Baru yang membina perniagaan mereka dengan akaun Pakej-S akan menikmati maksimum Bonus Perkembangan Perniagaan 15 langkah setiap hari, atau USD 900 setiap hari! Ini ialah peningkatan sebanyak 50% dalam pendapatan yang berpotensi atas mana-mana Pusat Perniagaan FusionExcel sebelumnya! (maksimum Bonus Perkembangan Perniagaan USD 600 setiap hari)

Bagi Pemimpin FusionExcel yang sedia ada, menjana wang daripada pembinaan rangkaian anda tidak pernah lebih mudah: setiap Pakej-S yang dijual diikuti dengan Nilai Semasa 1,100 dan Bonus Penaja Langsung USD 120. Tambahan pula, setiap akaun Pakej-S baru kini mempunyai satu insentif tambahan untuk membantu ANDA dalam membina rangkaian anda, kerana setiap Pakej-S baru akan secara peribadi menaja pada MINIMUM tambahan Nilai Semasa 1,800 dari penaja-penaja langsung. Bayangkan potensi pendapatan setelah orang bawahan anda mula mengambil Pakej-S pada Nilai Semasa 1,100 setiap orang, dan setiap Pakej-S itu mendaftarkan Pakej-S tambahan supaya berkelayakkan untuk memperolehi Bonus Kepimpinan Percuma mereka. Jika orang bawahan anda tergesa-gesa untuk mengesahkan akaun Pakej-S mereka, mereka sedang membina RANGKAIAN ANDA! Ini adalah kuasa penduaan!

Sebagai Pemimpin FusionExcel, PENDAPATAN POTENSI ANDA baru sahaja bertambah DENGAN LEBIH DRAMATIK!

JUMPA ANDA DI PUNCAK! AHOO! AHOO!! AHOO!!!

Pakej-S

RM 7,500 Nilai Semasa 1,100 Penaja Langsung USD 120

Memilih mana-mana 35 produk-produk Sains Kuantum FusionExcel dari Loket Kuantum, Gelang Kuantum, Bar Kecantikkan Kuantum dan Kuantum Sport Flask (Hanya terhad kepada 5 buah bagi setiap Pakej Pembekal).


1 Pusat Perniagaan FusionExcel. (Pentas Perniagaan Global) yang berupaya untuk memperolehi maksimum 15 langkah daripada Bonus Perkembangan Perniagaan setiap hari (USD 900 setiap hari, atau USD 27,000 setiap bulan!)


Memperolehi 1 Bonus Kepimpinan Percuma Setiap Bulan, setelah disahkan (Penaja Langsung Nilai Semasa 1,800 yang bernilai jualan baru terkumpul).


Nilai terjamin minimum Bonus Kepimpinan Percuma sebanyak USD 40 setiap bulan untuk 12 bulan pertama, setelah disahkan.


Nilai maksimum Bonus Kepimpinan Percuma sebanyak USD 5,000 (RM 19,000) bagi akaun hayat (25 3% daripada harga belian)


Nota: Pakej-S tidak perlu dikekalkan untuk mendapat Bonus Kepimpinan Percuma.


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: