Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Epack-Spack


Salam sejahtera... selesai sudah warga-warga FE mengembara dalam alam realiti gelombang E-pack yang mana walaupun bergerak dalam tempoh yang amat singkat, tetapi telah merubah ramai orang ke satu tahap yang sebelum ini hanya impian sahaja kepada mereka.

Hari ini, 18Hb Jun merupakan hari terakhir untuk memiliki epack seperti yang telah diwartakan oleh pihak pengurusan FE sendiri. Namum pun begitu, pihak syarikat telah menyediakan sesuatu yang lebih dahsyat impaknya, S-PACK. Pengumuman ini telah pun di buat beberapa bulan yang lalu untuk semua warga FE mengambil langkah dan persediaan yang baik di mana tawaran ni agak bebeza dari Epack sebelum ini,

Seluruh Warga FE di seluruh dunia sudahpun bersedia dengan gelombang baru Spack dan memang betul-betul telah merancang sesuatu yang amat sempurna, hanya menunggu masa dan ketika sahaja. Pengaraban sistem perjalanan yang baru ini agak berbeza dan memerlukan satu komitmen yang cukup padu. Walaupun begitu kesediaan di setiap sanubari mereka-mereka di FE amat komited sekali.

Belumpun S-pack betul-betul mengharungi arus perdana jualan sebenar, satu kejutan yang amat dahsyat dan dianggap sebagai sesuatu yang amat 'ajaib' telah di umumkan oleh CEO yang amat genius dalam pencaturan menawan market dunia ini khususnya dalam industri MLM ini.

RM0.00 Great News! Amazing New SPack & New QSeat/QBed Promo! Buy 1 SPack Entitled to Buy 1 EPack! 2 Weeks only ! 21 June - 2 July. Normal price SPack Rm7,500. Promo price SPack Rm6,500! Plus Buy 1 SPack OR 1 EPack Get Xtra Free 1 Pair QSeat OR 1 QBed (equivalent 15 QPendants) ! Buy 5 SPack OR 5 EPack Get Xtra Free 6 Pairs QSeat OR 6 QBed +Cash Bonus Rm2,500 +Upgrade To Stockist!! Promote SPack Now! It is MORE powerful than EPack! See You At The Top!

Saya, Sebagai individu yang secara terus berada di dalam FE selama hampir 4 tahun meramal dan meng'ia'kan apa yang telah di katakan oleh CEO FE pada Feb 2009 yang, "Setiap mereka yang menyertai FE dan mengambil FE sebagai wadah perjuangan penggiat MLM, mereka semua akan mengecapi kesenangan dan kekayaan suatu hari nanti" adalah benar. Hari ini di bawah ragakaian EFA Group Of Asean telah pun wujud puluhan individu yang mempunyai kedudukkan yang amat selesa.

Dengan kejutan yang telah diumumkan oleh pihak syarikat yang terkini ini, ramalan yang boleh dikatakan... apa yang anda ada sekarang setelah menjadi warga FE akan menjadi kepada 3 hingga 4 kali ganda. Dan individu hebat dalam Fusion Excel seperti PD. Dr. Mohd Fadil Samion akan bertambah bilangannya kepada puluhan orang menjelang 2012 yang akan datang ini.

Adakah anda diantaranya?

Maklumat Lanjut:

PD NAIM SAID - 019 21555 99

PD BADRUL - 019 4332234

Director Farizal - 012 4391569

Director Shokri - 012 4696 146

PD Suriana - 012 2653 464

Exec Dir Sukri - 012 90900 68

PD BAdrul Ikhwan - 013 3947887

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: