Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Kerja amal kepada Pertandingan Futsal Kumpulan PDRM Kedah.

Kumpulan sokongan FUSION EXCEL melalui EFA GROUP Of Asean sekali membuat kerja kerja amal dengan menjadi sponsor utama kepada Pertandingan Futsal Kumpulan PDRM Kedah. Yang berlansung di Alor star May yang lalu.

sumbangan telah pun dibuat melalui President Director Mohd Pidzeni Amin bagi mewakili Kumpulan EFA kepada wakil PDRM Tuan Halim dari IPD YAN.

Para pemain juga telah mengakui setelah memakai QSP ini satu peningkatan tenaga scalar terjadi berikutan kebanyakkan pemain terdiri dari mereke.mereka yang veteran.

Pihak pengurusan kumpulan EFA juga berterima kasih kepada kumpulan PDRM ini kerana sudi menggunakan Product syarikat FE ini. Dan pihak EFA juga tidak keberatan untuk membuat apa apa saja sumbangan berbentuk sebegini kepada mana.mana saja badan ataupun kumpulan demi untuk sama.sama mengekalkan tradisi FE sendiri dalam menyumbang sumbangan demi kemajuan sukan tanahair Malaysia.

Sekalong tahniah juga buat beberapa nama.nama besar dalam kumpulan EFA seperti PD Naim said, PD Badrul Hisham, Executive Ustaz Mizan dan lain lain lagi dalam usaha menjayakan beberapa siri sumbangan di Negeri Kedah ini.

Gambar Kejohanan Futsal Sempena Hari Polis Ke-204 Di WNS Kuala Sungai Alor Setar.




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: