Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Jom ke China.....

OfficeBaruFEdiBandarayaShenzen10kkprs...

Salam sejahtera kepada semua warga FE yang di kasihi. Terima kasih di atas sokongan yang tak berbelah bagi. Hari ini 18Hb Julai 2011, Fusion Excel melalui CEO terbilang Mr. Paul Ting mengumumkan satu lagi Pack rangsangan yang akan beroperasi di China sempena pembukaan Centre terbaru FE diBandaraya SHENZHEN.

CHINA merupakan sebuah negara yang mempunyai populasi mencecah 1.3B (Est 2008). Pasaran di Negara CHINA amat luas di mana sebelum ini Multi-Level-Marketing adalah TIDAK dibenarkan beroperasi. Yang pasti, bagaimana, mengapa, apakah dan kenapa FE dapat beroperasi di sana, itu bukan persoalan untuk kita fikirkan. Secara ASASnya... FE merupakan sebuah Konglomerat MLM pertamayang membuat jualan Scalar Energy yang belum pernah dibuat oleh mana-mana gergasi MLM di dunia.

Satu kumpulan kajian MLM yang bertempat di TORONTO-USA, meramalkan bahawa menjelang tahun 2015, mereka-mereka yang bergerak aktif di dalam FE akan mengecapi kemewahandan kekayaan yang tidak diduga. Walaupun pada ketika ini hampir 1.5 juta members di seluruh dunia menjana pendapatan BESAR yang belum pernah di buat rekod tersebut di mana-mana syarikat yang menjalankan perniagaan berasaskan product ENERGY.Bilangan ini akan bertambah kepada beberapa kali ganda setelah kemasukkan CHINA menerima ChinaPACK FE ini.

(TORONTO merupakan salah satu bandaraya di USA yang mempunyai bilangan members FE yang ramai. Pihak FE sendiri mempunya sebuah pusat jualan yang bergerak secra aktif)

Di dunia, Negara-negara maju seperti America Syarikat sendiri adalah amat payah sekali untuk menerima sesebuah syarikat untuk beroperasi di negaranya lebih-lebih lagi syarikat yang berstatus Multi-Level-Marketing. Sebenarnya selain dari CHINA sendiri, FE telahpun mencipta sejarah di beberapa buah negara yang menerima plan pemasaran FE dapat beroperasi dengan baik sekali. Dengan beberapa fakta tersebut, jadi tidak hairanlan kenapa FE dibenarkan beroperasi di CHINA senuah negara yang bersistemkan KAPITALIS ini.

APAKAH PELUANG BAGI KITA RAKYAT MALAYSIA SETELAH PELANCARAN ChinaPACK ini?

Pada dasarnya, perjalanan PACK keluaran FE ini adalah seperti biasa, setiap pembelian Spack anda diberi tawaran untuk memiliki 1ChinaPACK pada kadar harga RM7000 dan menikmati PASIF income yang terbaik di dunia sebanyak USD7000 atau RM26000.00 berbanding apa yang telah dunia dapat sebelum ini RM19000.00. Tempoh tawaran dibuka selama 6 bulan berkuatkuasa ISNIN 18HB Julai ini. Jumlah pemeblian adalah tidak terhad. Pembayaran pada keseluruhan telah dijadualkan seperti tertera di www.energy-for-all.blogspot.com

BOLEH TAK SEKIRANYA SAYA HANYA INGIN MEMBELI ChinaPACK SAHAJA?

ChinaPACK hanya boleh dimiliki setelah anda mebeli Spack, setiap pembelian Spack akan di tawarkan 1:1.

SAYA MEMPUNYA AKAUN FE, BOLEH KAN SAYA MELETAKAN AKAUN ChinaPACK DIBAWAH AKAUN YANG SEDIA ADA?

Ya.

BOLEHKAN SAYA MENDAFTAR KAUAN ChinaPACK PADA BILA-BILA MASA SAHAJA?

Tidak, anda perlu merujuk kepada jadual pendaftaran yang telah di berikan di www.fusionexcel.com - china pack. Ini merupakan salah satu syarat dan cara FE beroperasi di Negara CHINA.

SEKIRANYA SAYA MEMILIKI 10 ChinaPACK DI TANGAN, SAYA BERHASRAT UNTUK MENDAFTAR PADA HARI PERTAMA TAWARAN, APA AKAN TERJADI PADA AKAUN YANG SEDIA ADA?

Pihak syarikat telah menggariskan bahawa akaun selain dari Spack maksimum harian adalah 3000PV dan akaun Spack dan ChinaPACK ialah maksimum harian 4500PV. Sekiranya pendaftaran melebihi amount tersebut, flushing akan berlaku.

SAYA MEMPUNYAI RANGKAIN DISELURUH NEGARA, BAGAIMANA UNTUK SAYA HUBUNGI MEREKA?

Hubungi Presidential Director MOHD PIDZENI AMIN

TEL 016 2214497

BBM 2354D827

Facebook: www.facebook.com/mohdpidzenie

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: