Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

02Hb Julai 2011.... Spack KUPASAN

PD Rachel Thomas Conducting Special BEP on SPack Marketing Statergy..... Dr Sukri Magic dan beberapa Leader Hebat di sana.....Turut Hadir... seorang pesakit MISTERI dari Kuantan, sembuh dengan rawatan QSP dari Dr Sukri Magig




Roselin Bt Jantan...atau lebih dikenali sebagi Lyn, seorang ushanita yang tak asing lagi di kawasan Kuala Lumpur, Seorang pengusaha SPA kecantikan mengambil keputusan untuk sama-sama berjuang dalam Fusion Excel setelah beliau membuat kajian terperinci mengenai kehebatan FE walaupun sebuah syarikat MADE IN MALAYSIA tetapi telah menempa nama di hampir 160 buah negara di dunia. Beliau amat kagum dengan barangan keluaran syarikat ini. Dengan tenaga scalar yang terdapat pada QSP khususnya, telah memberi satu kekuatan kepada beliau dalam menjalani kehidupan seharian.

Sebagai seorang usahanita yang berpengelaman, beliau amat memahami sensitiviti sesebuah plan pemasaran. Apa yang terdapat pada FE amat luar biasa sekali dan beliau beranggapan bahawa... Plan binary FE adalah sebuah plan yang termahsyur di antara konglomerat MLM dunia. Walaupun di Malaysia FE menduduki tempat ke 3, tetapi FE berada di tempat pertama dunia dalam penjualan Scalar Energy di dunia.

Beliau mendapat bimbingan dari seorang yang amat ternama sekali di kawasan Kuantan dan juga seorang President Director Kumpulan EFA OF ASEAN ini. PD Dr Sukri Magic.

Untuk maklumat lanjut boleh hubungi beliau
Lyn: 012 486 3272 bbm 26944328

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: