Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Dr Sukri Magic.

Presidential Director Mohd Sukri Zakaria merupakan salah seorang pemimpin EFA Group yang bergiat aktif di kawasan Kuantan,Pahang.Beliau merupakan salah seorang yang terawal yang menyertai kumpulan pembangunan perniagaan EFA sejak tahun lagi. Anak kelahiran Pahang dan kini menetap di Kuala Lumpur.Berpengalaman luas di dalam bidang Insuran dan Perniagaan berbilang Aras atau MLM ini selama hampir 15 tahun.

Setelah membuat kajian yang terperinci Plan Pemasaran yang terdapat di dalam FE, beliau seterusnya membuat keputusan untuk menyertainya dan menjadikan FE sebagai wadah perjuangan hidup demi mempertabatkan ekonomi beliau dan juga rangkaian di
bawah beliau. Di tabalkan sebagai President Director pada Mei 2011 dan beliau berkeyakinan akan membawa lebih ramai lagi pemimpin2 yang berstatus PD sebelum akhir tahun ini. Pada masa sekarang terdapat beberapa orang PD dibawah jarinan beliau termasuk PD Suriana dan PD Johan Budiman.





Hari ini, Belia
u telah menubuhkan satu kumpulan
yang dinamakan beliau Kumpulan Elite Versi Baru EFA. Di mana dalam kumpulan tersebut terdiri dari mereka yang pakar di dalam perniagaan MLM. Beliau berkeyakinan dengan pengalaman yang ada pada beliau dan dibantu oleh beberapa beberapa nama besar dalam kumpulan ini, suatu gelombang baru akan tercetus seterusnya a
kan melahirkan beberapa yang bakal di gelar JUTAWAN walaupun Fusion Excel sendiri memiliki 1.5 juta umat manusia di seluruh dunia yang telah berjaya.

Dua Idola besar dalam Kumpulan EFA ini, Presidential Director Dr. Mohd Fadil Samion dan Presidential Mohd Pidzeni Amin (Bromalaya) yang selama ini membantu beliau dalam segala aktiviti merupakan pembakar semangat untuk beliau berjaya. Dua nama besar ini juga telah memberi bimbingan dan tunjuk-ajar yang amat baik dimana sehingga tarikh ini puluhan malah telah mencecah ratusan umat manusia yang bergelar President Director hasil bimbingan dan kerjasama dari mereka. Dan beliau amat berharap akan terus mendapat bimbingan tersebut dalam usaha beliau ingin memperkasakan ekonomi orang-orang Melayu di bawah pimpinan beliau.

"Kejayaan adalah pada mereka-mereka yang berusaha" adalah wadah perjuangan yang telah beliau terapkan selama ini. Bersesuaian dengan kata-kata PD Pidzenie, "Di FE: Di sini ada Impian, Di sini Ada harapan dan di sini ada kejayaan, bergantung kepada anda samada ingin berubah atau sebaliknya" FE merupakan salah satu konglomerat Multi-Level bertaraf dunia dan menjadi bahan uji-kaji pemilik-pemilik syarikat MLM dunia. Ini dapat digambarkan lagi hanya dalam tempoh 7 tahun saja, FE diterima secara RASMI oleh 160 buah negara di dunia dan rekod ini merupak
an rekod dunia yang pertama bagi sebuah syarikat MLM yang menjadikan Scalar Energy sebagai product jualan mereka.

Fusion Excel is the fasters company ini the world untuk mereka yang ingin membina kejayaan dan kekayaan dengan segera. Ini dapat dibuktikan lagi di mana setiap mereka yang menyertai FE mengalami satu gelombang kekayaan yang belum pernah mereka miliki sebelum ini. Pendapatan antara 5 ke 6 angka dapat dinikmati kurang d
ari 3 bulan menyertai berbanding syarikat-syarikat lain di Malaysia. Dengan kejayaan dan rekod cemerlang ini secara tidak langsung memanggil mereka-mereka dari syarikat lain datang kepada beliau dan menyertainya secara SAH dan bergerak aktif tanpa ada prasangka lagi.
Kumpulan ELITE Versi Baru EFA yang dibina dan dipimpin oleh beliau sendiri terdari dari mereka-mereka yang dahulunya berlatar-belakangkan perniagaan Networking. Walaupun mereka telah berjaya dan membuat kejayaan yang besar pada program terdahulu, tetapi dengan plan pemasaran yang diterima dunia ini mereka percaya puluhan kali ganda dapat dibuat disini dengan gelombang Spack dan Epack yang terdapat di FE ini.

PD Mohd Sukri berharap kepada insan-insan yang tercari-cari sebuah program hebat di luar sana agar dapat sama-sama meneliti apa yang telah beliau katakan dan beliau sanggup memebri kerjasama dan khidmat bantuan sekiranya mereka berhasrat untuk sama-sama meneri FE sebagai wadah perjuangan mereka.

PD Shukri 012 90 900 68

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: